Kekasih Anang | Ashanty yang comel gebu

-
-
-
-
Akhirnya... ex-husband Kris Dayanti dah buat kenyataan bahawa dia dengan Ashanty ada hubungan istimewa... Ashanty yang pada mulanya blur tak tahu nak mengaku ke tak diorang ni bercinta akhirnya mengaku juga lepas Anang tak kisah kalau publis tahu tentang hubungan cinta diorang tu...






wow! cun malatops ah Ashanty.. muda belia jelita...





ado iras pelakon bollywood gitew..




pandai la Anang cari pengganti. ceywah... cecepat kawen ye korang... jangan tetiba jadi cam kes KD ngan suami dia lak... pas kawen mengandung awal daripada tarikh kawen lak. opsss! kawen dulu naaa...






Penaja Blog:





12 comments:

cik sakura said...

oppsss..dah declare ye..hee..

ishiko said...

ayseyhh... bila dni nk kawen nhh~

Redbloodsnow said...

berjuta kali lg lawa dari KD. KD tu aku tgk cam plastik je muka...HAHA. tp solute gak dgn anang ni. berjaya usha awek cun :D

amirah said...

lawanya la ashanti ni..dulu cam biasa je nampak..heh

Peri PiA said...

comel nya!

~aSHa~ said...

comeynya

alinac lover said...

btol2..hope dorg kawen cpt2~

♥ Che NamNam ♥ said...

siyes ashyanti chomel macam hakak..yewwwwwww...!!

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

wahh!!~~
double kali cantik dr kris weyy!!
santeknyaaa!!!
like2!!


☆┌─┐ ─┐☆
☆│▒│ /▒/
☆│▒│/▒/
☆│▒ /▒/─┬─┐... HYE!!HYE!!
☆│▒│▒|▒│▒│ ..peace....
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒

✩salam singgah dari mummy weiyda✩
✩eppy blogging ya!✩

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Miss Secreto De Amor said...

wa . . comel nye minah ni . . padan tol ngn anang . . hikhik

Zura said...

cantiklah ashanti nie..

Ct Arina said...

mantap lagi dari KD kot.. haha