Biodata Khairul Fahmi Che Mat, awek Khairul Fahmi Che Mat, KFCM | Goal Keeper Malaysia






ni apek bukan sebarang apek.. apek ni kegilan ramai kecuali dni. hehe... dni dah ado buah hati. awww... eh eh... apesal panggil apek lak kat beliau? sebab awek dia yang cakap... ;p awek dia cun ooOoo... padan ah ngan KFCM tuh yang ala-ala hero korea.. hehe... awek dia pon muka cam korean girl gak. awww padan! padan! sape awek dia? jeng jejenggg...



Elia Short & Sweet
^___^


femes tau KFCM dengan awek dia skang ni. hampir semua blog nak cerita tentang kemenangan Malaysia dalam Piala AFF Suzuki 2010 termasuk juga cerita tentang KFCM. pastu lajak tentang awek dia lak. ramai dah gigit jari nak mengorat KFCM hehe... aaa jangan tatau. Nora Danish pon minat ngan KFCM. fuhyoh! hebat tu ;) meh kita tengok biodata KFCM...






Biodata Khairul Fahmi Che Mat

DOB: 7 Januari 1989
POB : Kota Bharu Kelantan
Malaysian Goalkeeper









bulan januari dia punya bday.. buleh la korang cari hadiah cepat-cepat. pasni bertimbun-timbun la KFCM dapat hadiah. hehe... tahniah untuk Malaysia di atas kemenangan malam tadi... and... KFCM memang hebat! congrats!!!





p/s:
terbaik!

^___^





14 comments:

Cik Liyana said...

secara tetiba elia turut popular kan !

NEW : KEPOPULARAN KHAIRUL FAHMI TAK JEJASKAN ELIA

tulips etu chinta.. said...

khairul fAHmi trbaek r!

Tihara said...

kebetulan..entry sama dgn Zie..mmg betul2 kembar :)

s1t1 2uL41k4 said...

kalau dia dapat pangkat 'dato' pun i x kisah.. tangan dia macam ada magnet. amazing..

Jieda said...

Kebanyakan blog cerita pasal bola malam tadi dan terutamanya tentu la pasal KFCM ni.Best sangat Malaysia menang.Akak ni kan dini tak berapa suka nak tengok bola tapi lepas kemenangan malam tadi,akak dah boleh la kalau nak layan bola he3..

Sharinginfoz said...

glamour betul awek khairul fahmi ni

Encik Psychopath said...

untung la..

Peri PiA said...

trafik mencurah2 carian fasal dia ;D

dak eina said...

huhu trafik blog awek dia naik tuuuu.. femes oo..

Redbloodsnow said...

TUH KLO SI NORA DANISH YG NGORAT FAHMI NIH...KOMPOM BENGKAK MATE ELIA NANGIS..HEHE.

nurkaloi said...

famosssss suda awex si fahmi ni
kalah fasha sanda psni
hahaha

Mama Zharfan said...

awek fahmi jd fames sekelip mata tu!!! blog dia pun entry santai, beshh gak baca --me dh terjah jap td hehehe

Hassanah said...

biodata player lain x de??
ashari ke??
hehe

azzey said...

ardinihumaira: makin fofular dia nih.....:)