Korset Yang Pelik dan Menyakitkan!





kasi upah sejuta ringgit pun dni tak mahu berfesyen korset macam ni...









eee tengok tu.. merah kulit dia. sakiiiit oiii ngeri weh nengoknya...





isssk!





p/s:
jangan tiru aksi ini tau!




25 comments:

Miza Yusof said...

sumpah sakit!!!!
nak pakai korset semua ni sampai kena menyeksa diri sendiri.
eyyy, tak sanggup miza. saaakitttt!

fairusmamat said...

Sakit siot...

kella said...

isk! nak buat apa camni? apa pekdahnya? baik ler pakai korset yang betul2 weh... adusssss...

Kie-yu said...

adoi!
saketnye
yg tgk pun dah kerut2 kening
kalo buat taktau lah cemana gayanya~

Kancilbiru said...

eee giler laaa....sakitnya nampak..

Redbloodsnow said...

eeee...sakit aku tgk weh. freak ah mereka sume tuh...

Cik Fia said...

ee.. sakit sgt tu.. ada pulak fesyen gni.. ish. mcm2

cikgu isza said...

ape ke hal deme ni???
huhuhu

.:: Miu Miu ::. said...

ni sebenarnye fesyen tindik / piercing.. style piercing tu dia buat macam korset.

ello said...

eeeee... *pengsan*

Weeda said...

giloss~

Ena said...

ish ish..
koset ke mende la cenggitu ghupernyer?? menyeksakan badan jekk..

Peri PiA said...

beauty is pain?scary nya

dak eina said...

adoi skitnya...eina plak rase skit~~ ;)

nur anis said...

eeeee..suka betul buat benda pelik-pelik macam ni,.

xi da ya said...

korset mcm ni pon ade ke?
huhu..
x sanggup la..

@juera said...

mnde ntah omputeh ni..pekdah kejadah ape pkai korset lgu ni..x faham..x faham..huhu

SyUhAdA said...

eee...
sakit kot..
mcm jhit bdn sndri jer..

Tomato Gurl's Life said...

adeh..sakitnya+seram tgk!

My MiRa said...

mira takut tengok nih....huhu pelik2 omputih ni....ishk2 makin hari makin pelik

tiefazatie said...

aiyak!gle ke weh..huhu..xmau2

alinac lover said...

EEEEEEEEEEEEEI..TKUT!

PinQib said...

kalau dia tawar 3 juta, pakai kot. heheh

azzey said...

ardinihumaira: x de mende lain ke nak buat. jahit sarung bantal lagi bagus tau! ishk2....

aliesha kirana said...

dorang gila!!!