Mia Sara Nasuha anak Irham & Xerra?




ralit benar dni tengok cerita Epilog Syurga Cinta petang tadi. ye la.. cerita hari ni banyak saspen... mula-mula dengan pengakuan Ustaz Riyan. pastu dengan lamaran Tok Mat... pengakuan mama Irham... Irham peluk-peluk Mia... Cikgu Siti nak buat pengakuan... dan macam-macamlah.. isk.. tak sabar nak tahu episod seterusnya... cikgu Siti kawen ngan sape la kan? pengakhiran dia cmana ya...




tadi masa mama Irham dan mengaku Mia tu anak Xerra dengan Irham, dni tengok kelakar betul Irham baling stationery dalam bekas tu. haha... kalau ye pun marah, nape tak ketuk meja ke... tarik rambut sendiri wat macam stress ke.. ni baling-baling pen bagai. lucula zizan nin tu ;p



skang dah terbongkar... mia anak xerra dengan irham... kalau cikgu siti tahu, agaknya dia nak kawen tak dengan irham eyh? macam irham sepatutnya kawen dengan xerra je sebab tak adil bagi xerra. lagipun diorang dah ada anak.. hmm... apapun kita tunggu kisah selanjutnya ^___^





p/s:
teringat kat lelaki sorang lagi tu. nama apa eyh.. lupa lak dni. jasni ke apa... huhu..ape citer dia nanti ye.. kawen dengan cikgu siti ke? hehe..



14 comments:

cikgu isza said...

akak tak pernah berkesempatan tengok cerita ni lagi dini..

Mr Noble said...

haha! igtkan cite tu dah abes sblom raya, rupanya ada lagi! :p

AIN said...

esok laskn epsod dye??
rase2 nye kot siti ngan jasni 2..
hheheheh

Uruchimaru @ kf said...

emm mia sara skrg laku mcm pisang goreng..!!!

Roxy zai said...

hurmm..tp xsuka xerra laaaaaaa!!hehehe..zai nak irham dengan cgu siti juga!!!*nada suara mia*..hahha^__^

Wan Gerrard said...

Hmm mungkin Irham kawin ngan Xerra kot, bila abis cerita ni?

anisalya said...

sape xerra? irham?
tengok dua kali cerita ni.
pastu tak tengok lagi dah...

Nurzy said...

suspen kan.maybe dengan jasni kot..tak tau la..tp cikgu ct mmg suka kat jasni kan..tapi irham tu lak hero cikgu siti ms kecik..ish ish..suspen jek

Mr feckry said...

bukan anak afdlin ke

Miecyber said...

Apa perasaan dan tindak balas Mia nanti yer,selama ini dia panggil Irham tu Abang lepas ni kena panggil Papa @ Apa @ Aboh pulaa..

Adakah Mia akan mengamuk juga dan membebel tidak berhenti ???

Kesian saya kat Mia yang comel dan kuat celoteh tu...

Saya rasa macam nak belasah Irham jer sekarang ...Aummm...

azzey said...

ardinihumaira: teruja nk tau...tp berebut channel dgn anak....dia layan CINTA KIRANA...Hu3....

aliesha kirana said...

nak irham kwen ngan cikgu siti jugak.. waaaa...*gaya Mia menangis..

bg Xerra kt Jasri.. heheeh.. dni Jasri la...bkn Jasni..hehehe~

Kie-yu said...

harini last episode~
mesti tgk!
hehe :D

PinQib said...

ish3.. penuh twist.. wauu