Kimball | Sos Spaghetti Cendawan




tentu ramai yang menggunakan sos prego untuk buat kuah spaghetti, kan? tapi dni tak... sekali je guna sos prego sebab lepas tu dni dapat tahu sos prego ni bahaya sket... kalau tak alert, terkena ramuan yang mengandungi khinzir. tak halal la maknanya... ada yang cakap, yang halal tu ada tapi yang ada cop halal. setakat ni, dni terjumpa botol yang tak ada cop halal. tu pasal dni tak beli. tak tahu kenapa. mungkin, kat mall tu tak perasan kot mengenai hal ni. ataupun, memang diorang tak ambil stok sos prego halal? entahla... jadi dni guna aje sos kimball, murah dan sedap! ;)






sos spaghetti kimball cendawan yang dni paling suka. sedap... dni kan suka makan cendawan. hehe... letak sosej dengan daging kisar kat dalam tu.. perghhh memang menyelerakan. cuma tunggu spaghetti masak tu yang lambat. masak kuah dia sekejap je... minggu raya dni duk makan spaghetti sampai kena perli dengan umi. hikhik...






p/s:
rasa nak makan wat breakfast la pulak. gulpp!



7 comments:

Khumaera Ismail said...

slalu gak guna kimball..dini, skrg ade yg sos spageti maggi..leh cari yg maggi pulak..hehehe~

Uruchimaru @ kf said...

uik pagi2 mam spaghetti,x muak ke dni ?

syahira ariff said...

dulu pernah mkn spageti dan camputr kuah tomato nagn kuah cheese
fuh
nikmat

Redbloodsnow said...

LAME AKU X MASAK SPAGETTHI TAW YANG

syuE said...

syue pkai prego tin..slalunye prego tin ade tanda halal :)

SURIA AMANDA said...

nampak sungguh menggiurkan..adeh...lapar la plak...

* mEsSy * said...

teringin nak mkn la.. tapy ta ety, cmner ito??