Baju Raya Dato' Siti Nurhaliza 2010 - Fesyen Kaftan Yang Sangat Gojes Rekaan Rizman Ruzaini








Cantik ooOOoo baju kaftan rekaan Rizman Ruzaini. harga dia pun cun melecun meletop tip top! fuhhh... memang tabik spring la pada rekaan Rizman Ruzaini ni. sangat-sangat santik!







kalau korang nak beraya dengan baju rekaan Rizman Ruzaini ala-ala Dato' Siti bolehlah menempah/membeli baju rekaan diorang tu. pastu belanja dni sehelai dua tau. hikhik...






Pictures: credit to Rizman Ruzaini







14 comments:

Uruchimaru @ kf said...

dah seperti kostum lah plak!

Zura said...

cantik ke dini...gelebeh je tgk..mesti nk buat keje sikit2 cm mengganggu...

syuE said...

bli bju tu, papa kedana la raye~ hahaha!!

Rowena Chasez said...

glamernyer kalo wena pakai baju cmnie time raya..
hehee~

~aSHa~ said...

camne nak makan satey kalo gitu ek..ehehehe abis kena kuahnanti...

anisalya said...

boleh terbang tak dni kalau pakai bj tu?

hehehe...

ardinihumaira said...

@Uruchimaru @ kf

hehe..

ado iras gak kan

ardinihumaira said...

@Zura

dni suka kaftan kak..
tapi bukan kaftan yang cam ct tu.. sebab kaftan dni cam baju kelawar je cuma guna kain chiffon. hehe... ni tengahari tadi baru siap potong. t dni blog tentang kaftan dni buat sendiri tu ;p

ardinihumaira said...

@Zura

dni suka kaftan kak..
tapi bukan kaftan yang cam ct tu.. sebab kaftan dni cam baju kelawar je cuma guna kain chiffon. hehe... ni tengahari tadi baru siap potong. t dni blog tentang kaftan dni buat sendiri tu ;p

ardinihumaira said...

@syuE

:D dni pon sama...
dapat tgk je la

ardinihumaira said...

@Rowena Chasez

raya setahun sekali je wena.. hiksss

ardinihumaira said...

@~aSHa~

oh... ct tak pe kak.. dato'k suapkan. miahaha :D

ardinihumaira said...

@anisalya

boleh kak... jom kita duk atas KLCC pastu terjun guna baju tu dalam mimpi malam ni ;p

T.H said...

wow I like red colour and she is so pretty :D