Cincau | Pelbagaikan Minuman




cincau yang dah kena cincang ngan dni ;p




hehe... cam dni gtau tadi, dni teringin nak minum cincau. so abah belikan cincau ni. yang paling best, kita leh pelbagaikan minuman kita dengan menggunakan cincau. contohnya bandung + cincau, sirap + cincau, cincau sahaja, soya+ cincau, teh + cincau, cendol + cincau, dan lain-lain. betapa bergunanya cincau ni untuk mempelbagaikan minuman kita. wow... bagus... bagus... pelbagai guna. dah leh wat karangan ala-ala zaman sekolah mengenai kegunaan pokok kelapa. hehehehe ;p




tapi apa yang dni nak story kat korang... dni ada cuba taruk cincau dalam air blackcurrant pastu kan... erk... rasa dia leh tahan cuma cam pelik sket. miahaha.. tobat takmo campur cincau dalam air blackcurrant dah. kahkahkah..





p/s:
besok wat bandung + cincau.
nyummm!










12 comments:

suamihanyisterizuki said...

akak slalu buat bandung cincau jer...huhu

syuE said...

dini! dini! blackcurrant bandung buat dah? seeeedap!!!

alinac lover said...

hahhaha..resepi baru ek??

ayin~weeweet said...

wahhh sodap eh...aiseh man..nalkkkkkkkk

cikgu isza said...

errr.. memang tak kena tu dini..
takpe..tak cuba tak tahu..

Cik Amy said...

saya tak suka cincau !

a d r e y n i e e l i s y a said...

diinii..
aku suka bndung cincau tu..
adeh!
;)

Kie-yu said...

hee :D
da boleh cipta satu menu baru utk minuman
'Cincau Cincang Dni'
mari cuba! pasti sedap!

azzey said...

ardinihumaira: akak sker gak bandung cincau.....

eelobor said...

cincau banyak boleh di pelbagaikan dalam minuman cuma antara rajin nak buat ke tidak jer. hehehe

* mEsSy * said...

my peberet nih yunk~!! aii soka y kosong ja.. masyuk oo dapat glup2 tyme berbuka..

=D

Q.U.e said...

I LUV CINCAU VERY2 MUCH!!