Ayam Golek... uuuu sedap!



Alhamdulillah.. merasa gak makan ayam golek ni...




tapi cam tak seronok kalau makan ayam golek tak berebut-rebut ngan adik-adik. skang diorang duk hostel. huhu rindu banget sama keriuhan akmu adik2ku. paling riuh sekali bab kurus-gemok.



asal nampak muka nana fafa tuh we ols fighting bab kurus-gemok. haha... ko kurus aku gemok, ko gemok aku kurus. hah cemtulah alkisahnya. memang bab tu je ler we ols duk sakat-menyakat. tang baju raya tak padan la. haha... tunggu ko nini! t ko balek aku nak ko pakai baju raya ko tuh padan ker tak. cissss wakakakaka....




p/s:
makan ayam golek tak per jangan kita tergolek2 sudah ;p







17 comments:

nurulfaridah said...

sedap! :)

PinQib said...

wuwuw.. xdaq duit nak beli ayam golekkk

cikgu isza said...

ayam golek... uhohh...
mesti tergolek2 punya.. ;p

Roxy zai said...

wuuuu..hari tu mkn ayam xbrapa masak..sakit perut=(

icee-yah said...

em..sedapnye..tadi beli ayam percik tak sedap..keciwa:(

Anne Boleyn said...

lama dah tak makan ayam golek. best ke dini? lupa dah rasanya. siyes mmg da lm x mkn ayam golek. hhu

* mEsSy * said...

sdp yunk~!! aii bqu pas pekena ayam goreng.. nyumnyum..

=))

suzzsuzie said...

sejak puasa ni tak de pulak teringin nak makan ayam golek....

saja2aku said...

ayam golek lbh best dr 'ayam' gelek..hehe

anisalya said...

sedap...
kalau balik dungun mesti nampak orang jual ayam golek tepi jalan.
tapi masa tu dia orang baru je nak masak.

takkan nak tunggu kan?
huhuhu...

Sharinginfoz said...

nasib baik dah bersahur

Ena said...

ada lagi tak dni..

nak sikit!! ;D

tujuhhariseminggu said...

ooo..
lama mengidam nak makan ayam golek..
tapi malas nak tunggu... hiks... :)

suamihanyisterizuki said...

dni, akak suke ayam percik kelate yang kaler putih tuh...adoiiii memang tangkap cintan laaa....

Redbloodsnow said...

uuuwaaaa!!! aku nakkkk!!

azzey said...

ardinihumaira: mcm sedap 'banget' ayam tu......beli ke masak sendiri dni?

Zura said...

cedapnyeeee...