Cara Memakai Concealer Dengan Betul


dni suka tengok video ni..
dia ajar cara-cara mekap dengan betul.
teringin nak mekap cara dia tu..
tapi dni ada satu jenis concealer je..
hehe... cmana nak tiru dia ;p



jom kita tengok video ni..
^__^





~teruja~
;)


16 comments:

hudhud said...

hehe kena pegi beli ni. blh hilangkan dark circle. tp kan, i rasa berat pulak kalau tempek byk2 ni haha :P

* mEsSy * said...

soka2!! besh kn tgok care dia makeup..

=)

ardinihumaira said...

@hudhud

sebab tu ada jenis fundation/bb cream/ concealer jenis ringan, kan? hehe

ardinihumaira said...

@* mEsSy *

tu la... tengok hari2 pon i tak jemu hehe

Sarazaqea said...

waha. this girl :) i'd been admiring her..umm..and it's quite long before...hehe. tahun lepas kot minat kat die^____^/

ardinihumaira said...

@Sarazaqea

comel, kan.. ada iras muka habsah omar. hehe

soffya cik bulan said...

apa la...concealer lah pulak...nsb baik bkn cancelor..hoho


ku make up asa sj..pakai sunblock + found,bedak, eyeliner, pemerah pipi, lips..hehe

Redbloodsnow said...

haaa amoi nih mmg terer makeup. aku suke cara smoky eyes make-up die taw...hehe

nurulfaridah said...

sukeeeeeee Michelle Phan =)

Stilla said...

bagus arr video ni...yes dapat ilmu sikit untuk mantapkan lagi cara tila bermake-up..huhuhu =)

ardinihumaira said...

@soffya cik bulan

samala... dni pun pakai cemtu je hehe

ardinihumaira said...

@Redbloodsnow

tu la yunk.. teruja aku tengok ;)

ardinihumaira said...

@nurulfaridah

dni suka dia juga! ;)

ardinihumaira said...

@Stilla

kan kan.. rasa nak cuba cara dia tu ^__^

Uruchimaru @ kf said...

cantek model itu heee !

ardinihumaira said...

@Uruchimaru @ kf

kan kan ;)