Cappuccino Vanilla Ice Blended



masa ngah boring tunggu adik dni settlekan pendaftaran dia.. dni beli air cappuccino vanilla ice blended. besauuu punya! hehe.. cuaca panas terik. tekak jadi haus sangat. dapat nelan air sejuk, fuhhhh! lega.. syukur sangat2. sedap betul.


korang tau tak?
mesti tak tahu punya... miahaha ;p
masa dni dok khusyuk menghayati kelazatan air tu, dni adala terfikir betapa untungnya penjual ni berniaga ice blended. ye la.. berbekalkan ais, pastu perisa-perisa yang dikehendaki pelanggan.. RM3 segelas. bagus.. bagus.. cam dni lak teringin nak buka gerai jual ice blended. hikhikhik... ala.. buat untuk diri sendiri sudah la. saje je berangan tu.. hehe..



24 comments:

Kancilbiru said...

nasib baik dah kenyang...hihihi

ardinihumaira said...

@Kancilbiru

alaaa tak berjaya dni wat orang mengidam. hehe.. ;p

nisya said...

kapucino... Owh my pebret.. I lap u kapucino....

ardinihumaira said...

@nisya

fav dni gak! gimme 5! ^___^

Uruchimaru @ kf said...

huhuhu tentu enak kklu kita ade jga hee..!
*itu tande mahu free

liyana aziz said...

yana suka ice blended!

cikgu isza said...

memang untung niaga ni.. kena lagi musim panas..

berniaga benda ni masa hari kantin.. laku bangat..

zaza said...

perhh...
tetibe je tekak ni mintk ais blanded.. huhu..

balqis said...

memang sedap sangat, tapi takboleh beli selalu. hoho =P

Roxy zai said...

hri2 adik saya minta buatkan milo ice blended..kalo chanrge RM3, pasti dh dpt kumpul $$$ dgn byk!hahaha=p

Kniedaz said...

huhui..sedapnya...

Stilla said...

uuuuwaaaa sedap nye dini..buat tila nelan air liur je dini ni..=)

ardinihumaira said...

@Uruchimaru @ kf

hehe.. boleh3.. kf belanja dni ye

ardinihumaira said...

@liyana aziz

dni juga suka! ;)

ardinihumaira said...

@zaza

cepat2 pegi beli.. hehe ;p

ardinihumaira said...

@balqis

yeke.. kenapa tak boleh beli selalu? ;p

ardinihumaira said...

@Roxy zai

bagus juga tu kan.. charge beliau. miahaha... ;p

ardinihumaira said...

@Kniedaz

sedap, kak.. nak tambah lagi hehe

ardinihumaira said...

@Stilla

nyum3... slurrpp myum3.. sedapnya... (nak kasi tilla lagi terliur hehe)

ardinihumaira said...

@cikgu isza

betul3.. memang laku kan kak ^__^

Tihara said...

best weyh..taleh jadi nih

FiesyaaChacha said...

cappucino! my favouriteee. hhehe :D

ardinihumaira said...

@Tihara


haha.. akak buat kat dni tau. nyum3

ardinihumaira said...

@FiesyaaChacha

kalo tado cpcino, dapat mocha pon jadi la.. sedap ooo kan ;)