Gambar Gothic Betty Banafe Yang Panas..



umph... katanya maruahnya tercemar gara-gara gambar itu..
ianya telah disiarkan di dalam surat khabar Pancaindera, dan mendapat liputan di Melodi sekejap tadi kerana Betty menyatakan bahawasanya beliau tidak membenarkan kru Pancaindera menyiarkan gambar tersebut.. tapi lain pula yang kru Pancaindera cakap.. kata pihaknya, Betty telah pun memberikan kebenaran melalui FB..




hm.. whatever la kan..?
mari lihat gambar Betty yang dikatakan gothic tu..
































apa komen anda?



sumber: google image

36 comments:

FiesyaaChacha said...

mukan perkare byase ke bg artis2 neyh? stakat gmba sparuh dada gitu.. cm ta byase plak kn.. ape yg jatuhkn maruah sgt eyh? ta brape phm sgt.. aha

psychopath said...

jatuh maruah sebagai seorang muslim.

Sendra said...

kalau tak nak orang paparkan gambar tu,yang dia buat photoshoot tu kenapa??sekarang dah ramai sangat artis ambil gambar tayang sana sini..dah macam perkara biasa sangat..dah tak heran dahh..dia macam ni lah senang cakap..berani buat berani tanggung lahh..betul tak?

dak eina said...

artis biasa ah...n0 komen. hihihi

@juera said...

ala artis ni pkai seksi2 cmtu bese la..ape plak dikatakan mjtuhkn maruah dia??pelik ak zmn skrg ni..keje nya menyaman org jer..nth la stu petanda nk kiamat dh agaknya..so, take care diri kita suda..^_^

p[A]n[A]d[O]L said...

x nmpk pun gothicnya.
yg nmpk TUAnye jer la.

da tua betty nie kn??

Dini Dalila said...
This comment has been removed by the author.
Ahlami said...

she looks old..huhuuh..

zOuL_iMMe said...

sumpah buruk..haha...
kantoi muka bulan..

embun d tengah malam said...

ptt la dia marah

Tihara said...

ni namanya cari publisiti..namad ah nak suam2 kuku..cari le cerita ape pun, nk bg naik nama..mcm2

touyakaruma said...

okay ...1....2....3 yurk !

~aSHa~ said...

eh dik..ko lagi cantik dari dia..ehehehe..elok dni perturunkan ilmu jaga kulit muka la kat dia..baru class dik wei..

baru leh tayang tetek dgn bangga..ahahahaa

ardinihumaira said...

to FiesyaaChacha

model2 amik gambo gtu biasala kan.. cuma kes dapat kritikan kot tu pasal kecoh ;p

ardinihumaira said...

to psychopath

kadang2 hairan dengan artis.. mengaku muslim.. bila tanya itu ini semua dikata berlandaskan syariat.. tapi.. MasyaALlah..

ardinihumaira said...

to Sendra

tepat sekali.. hadapilah dengan hati terbuka.. jangan salahkan sebelah pihak.. hhuhu

ardinihumaira said...

to dak eina

^_^ a ahh

ardinihumaira said...

to @juera

:'( itulah artis Malaysia

ardinihumaira said...

to p[A]n[A]d[O]L

a ah..dengar cerita dia nak kawen dengan nash..

ardinihumaira said...

to Dini Dalila

tu la dik... tak rela pekehalnya.. pelik bila pk pk.. jangan ambik, senang ;p

ardinihumaira said...

to Ahlami

hehe.. pk pk balik, nape tak photoshopkan gambo tu dulu kan? dia lupa kot.. nampak tak licin.. ;p

ardinihumaira said...

to zOuL_iMMe

;p ada juga muka bulan.. hiksss baru first time dengar

ardinihumaira said...

to embun d tengah malam


dia setuju gamba dia disiarkan masa berurusan dengan wartawan tu..

ardinihumaira said...

to Tihara


chitam lagi glemer kak :p

ardinihumaira said...

to touyakaruma

haa touya nak ajak dia ke mana? hehe

ardinihumaira said...

to ~aSHa~

kwangg kwangg kwangg.. akak lagi cun..

deen selalu pesan.. pas ada anak jaga la sikit takut jadi doremon.. bukan pe.. dapat pahal kasi suami tengok isteri comel2.. dni tengok akak pandai jaga2 ni.. nanti dni nak menuntut ilmu ngan akak.. leh dni gi kemaman.. rumah deen kat k.berang.. ;p


p/s; lari tajuk lak haha

tujuhhariseminggu said...

wah.. ni gothic+seram+nanges+mimpi ngeriii.. :p

* mEsSy * said...

tuudddiiiaaa aiihhh!!

*_*

Tihara said...

chitam demam angau la lonih..yo rindu ko dni..hihik :)

eyes143.. said...

hodohnyaaa.. haiyaaa

ardinihumaira said...

to tujuhhariseminggu

hehe sampai mimpi ngeri.. ;p

ardinihumaira said...

to * mEsSy *

;p wat ken wi du aite? ;p

ardinihumaira said...

to Tihara

meh dni pppaka cool fever nok? hehe

ardinihumaira said...

to eyes143..

mungkin mereka rasa satu seni.. hehe..

ray said...

Perkara biasak ler tu.... bukan dia sorang jeak camtu banyak lagi artis yg lg teruk drpd dia pun ada cuma gambarny jeak tak publish kat public

Anonymous said...

Komen saya...dia ni seksi ke, tutup habis ke..tetap tak lawa..sama je.